mandag 15. februar 2010

Tidskrevende mat bør smake nydelig.

Ja, det er helt sant! I går stod jeg og lagde mat i mange timer. Jeg kokte kraft og lagde fransk kjøttgryte fra Burgund. "En klassisk rett fra det franske bondekjøkken" stod det i oppskriften. Høres veldig godt ut, ikke sant? Etter mye om og men ble det ferdig og man har vel lov til å bli skuffa når man da sitter og spiser og det eneste man tenker er; Er det sånn det ble? Mørt og deilig kjøtt og gode smaker, men ingen WOW-opplevelse.

Takke meg til taco- det tar 20 min å lage, og smaker alltid helt fantastisk!

Que le vaya bien :)

Vi skal holde quiz i kveld- det blir gøy!

3 kommentarer:

  1. Ja, det blir morsomt! Mens jeg venter mater jeg fiskene dine, uten at jeg kan se at de har vokst nevneverdig... Skuffende...

    SvarSlett
  2. dumme fisker, få jo aldri tatt dem med i svømmehallen på denne måten :(

    SvarSlett