tirsdag 6. april 2010

Påsken er vel overstått...

... og nå håper jeg våryre husselgere ringer meg ned før jeg dør av kjedsomhet! Startet ny uke med å booke befaring, så er passe happy :)

Påsken var en salig blanding av hyggelige sammenkomster med venner og familie med god mat, sjokolade og meget med godt drikke. Synes dagene gikk altfor fort, vi skulle rekke så mye i løpet av dagene. Vi skulle få ferdig garasjen, Trikker'n og jeg, og det var jammen en god episode av Trikker'n og Sassy Standup gjør ting de ikke kan. Når vi setter i gang med gjerdesaga, trelim og krampepistol og skal "plate" veggene i boden bak i garasjen, er det med mye urasjonell krangling, skittkasting og ekstremt mye banning. Da skjønner jeg hvor godt jeg egentlig har fortrengt det året vi holdt på å bygge huset. Men det er godt å tenke på etterpå, alt vi har fått gjort når vi endelig kan lange ut på sofaen.

Trist vær var det i påska også, men det resulterte i at det var greit å sove lenge... Jeg får alltid dårlig samvittighet hvis jeg ikke får stått opp når det er fint vær. En halv dag med sol på påskeaften- da var det digg å sitte i solveggen på brygga i Tønsberg med en halvliter :)

Men har totalt sett hatt en flottanes påske:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar